درمان بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار هوش چیست؟
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار هوش چیستسوال:

دختر من از بیماری کلیه و در 6 ماه گذشته رنج می برد. چه داروهایی بیماری کلیوی باعث کاهش هوش؟

پاسخ:

هنگامی که naznachivayutsya بیماری کلیه داروهای مختلف برای کنترل علائم و کند کردن پیشرفت بیماری. به عنوان مثال، ACEI و ARB کمک به کاهش فشار خون و کاهش نشت پروتئین. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی است برای سرکوب التهاب کلیه ها و کاهش پروتئینوری. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی گرفته به سرکوب التهاب و کاهش پروتئینوری. دیورتیک ها می تواند تورم را کاهش دهد. این داروها می تواند به شما کمک کند علائم کنترل، اما آنها را از بسیاری از عوارض جانبی، به خصوص استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. آنها می توانند افسردگی جدی شود، و کاهش هوش. شاید دختر خود را مانند داروها را مصرف می. خوب، دیگر ظاهر غیر طبیعی وجود دارد؟ به عنوان مثال، بسیاری از اشتها خوب است، افزایش وزن، مشکلات خواب، تغییر خلق و خوی؟ اگر شما علاقه مند هستند، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

بیماری مزمن کلیه نیاز به کنترل و درمان درمان طولانی مدت است. برای وضعیت شما به شما توصیه درمان طبیعی: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. پزشکی Osmotherapy ما این است که با اشاره به خارجی فشرده گرم گیاهان چینی.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان در عملکرد کلیه و dadyat خود گنجانده شده است. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، رفع احتقان، بهبود هیپوکسی و ایسکمی، حذف مجتمع IMMN ماتریکس خارج سلولی، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، به عنوان مکمل مواد مغذی لازم و برای ترویج کلیه خود شفا. به خصوص، داروهای میکرو چینی Osmotherapy تقریبا هیچ عوارض جانبی را ندارد.

علاوه بر این Osmotherapy پزشکی، ما انما بیشتر، حمام پا، مخلوط Meykan و دیگران انجام شده است. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید با ما پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.





:: برچسب‌ها: درمان,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: